19 Ekim 2009 Pazartesi

Kayserispor Forması???

Gönderen serdar




5.5 yaşındaki kızım benden yeni bir forma istedi ve ben de maç günü Forma aradım...

"6 yaş için Kayserispor forması var mı?" diye sorduğum iki mağazada da aynı cevabı aldım. "Kayserispor Forması yok da Galatasaray forması var abi". Bilinçsiz tezgahtarların o saçma cevaplarına muhatap olduğumda yanımda kızımın olmamasına sevindim.

Kulupten bir yetkiliyi aradım ve sordum: "6 yaşındaki kızıma maçta giymesi için nereden Taraftar Forması alacağım?". Kayserispor Formaları satan Store' un henüz açılmadığını söyledi Sn Yetkili... "Ne zaman" diye sorduğumda ise "Bilmiyorum" cevabını aldım.

Sportif başarıların yanında Taraftar Sayısını artırmak ve Taraftara Taraftarlık zevkini yaşatmak için hiç bir şey yapmayan Yönetimimiz 3-0 lık güzel bir maça sadece 10.000 Kayserispor Taraftar geliyorsa aslında bu sayıya şükretmeli ve "maça neden taraftar gelmiyor" diye de serzenişte bulunmamalı.

Kalitesiz Formalar için Taraftarımız Adidas' a 80 TL ödüyor ve bu rakamın tek kuruşu Kayserispor Kulubüne gitmiyor ve Kayserispor Kulubü hala bu konuda hareketsiz.

Yaşına uygun kaliteli Kayserispor Forması bulamayan çocuklarımız yaşına uygun Forma üreten İstanbul Kuluplerinin Taraftarı oluyor, Kayserispor Kulubü halen hareketsiz.


Son kez yazıyorum:

LİSANSLI KAYSERİSPOR ÜRÜNLERİ SATAN MAĞAZA İSTİYORUZ


Serdar ERBASI

0 yorum:

Yorum Gönder